Kör på den här

snor nilpes (julias) lista för att få lite mer stämning!





dag ett- en bild på mig + tio fakta om mig

dag två- något jag saknar

dag tre- såhär såg detta året ut

dag fyra- om jag vann en miljon skulle jag

dag fem- i min väska

dag sex- den bästa tiden på året är

dag sju- det vackraste jag vet är

dag åtta- mitt senaste köp

dag nio- femton saker ni kanske inte visste om mig

dag tio- mina favoritskor

dag elva- vad jag åt idag

dag tolv- det här faller jag för

dag tretton- mitt livsmål är

dag fjorton- det här hade jag på mig idag

dag femton- mina favoritserier är

dag sexton- bild på mig och min bästa vän

dag sjutton- några bra låtar

dag arton- bild på när jag var liten

dag tjugo- bild på ett fint minne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0